w w w . a h l e b a i t p e d i a .com
دانشنامه اهل بیت
حدیث

کارگاه آموزشی «عرفان کاربردی در سیره و سخن امام علی (ع)» به همت مرکز تحقیقات امام علی (ع) و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

 

مدرس این کارگاه کاووس روحی، عضو هئیت علمی دانشگاه تربیت مدرس و تفاوت عرفان کاربردی با عرفان نظری، عملی و اخلاق، منبع شناسی عرفان کاربردی، کاربرد عرفان در باورها و بینش ها، اخلاق، عواطف و خواسته ها،خانواده و محیط زیست و اجتماع وسیاست از جمله مباحث این کارگاه است.

 

هدف از برگزاری این کارگاه ارتقای دانش نظری درباره سیره و عرفان امام علی (ع)، ارتقای دانش نظری درباره سیره و عرفان امام علی (ع)، ارتقای دانش نظری درباره بررسی تطبیقی عرفان و ارتقای مهارت نقد و تحلیل آثار و متون عرفانی است.

 

شرکت در این دوره برای متخصصان و علاقمندان علوم انسانی بلامانع است. همچنین به شرکت کنندگان این کارگاه گواهینامه معتبر که ارزش علمی دارد اعطا خواهد شد. مدت زمان این دوره ۹ جلسه و تاریخ شروع دوره ۱۲ مهرماه است. زمان برگزاری کارگاه هم دوشنبه ها ساعت ۱۰ تا ۱۲ است.

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام کارگاه ها می توانند به سایت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی مراجعه کنند.

 

منبع: مهر

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید